Palaute
Voit antaa palautetta palvelukokemuksista ja jättää kehittämisehdotuksia. Uskomme jatkuvaan toiminnan parantamiseen ja kehittämiseen, ja siihen tarvitsemme Teidän palautetta palvelukokemuksistanne. Kaikki palautteet ovat arvokkaita, ja ne antavat asiakkaillemme mahdollisuuden vaikuttaa. Mikäli haluatte palautteeseenne vastauksen, jättäkää yhteystietonne palautelomakkeelle. Mikäli teillä on palveluun tai hoitoon liittyviä kysymyksiä, epäselviä asioita tai koette niissä tapahtuneen virheen, keskustelkaa ensisijaisesti asiasta palvelua tai hoitoa antaneen yksikön henkilökunnan kanssa.
Palautteesi ja kokemuksesi sosiaali- ja terveyspalveluista
Täällä voitte täyttää sähköisen asiakastyytyväisyyskyselyn.
Yleispalaute
Yleispalautteen kautta voitte antaa meille yleistä palautetta palveluistamme
Ilmoitus vaaratapahtumasta
Mikäli koette, että omassa tai omaisenne hoidossa on tapahtunut virhe tai vaaratilanne, voitte täyttää sähköisen vaaratapahtumailmoituksen.
Vaaratilanneilmoitus ei ole virallinen muistutus hoitovirheiden osalta. Jos hoitoa tai kohtelua koskeva ongelma on mielestänne vakava, teillä on lakisääteinen oikeus tehdä asiasta muistutus, joka osoitetaan yksikön terveydenhuollosta vastaavalle johtajalle tai potilasasiamiehelle. Voitte tarvittaessa olla yhteydessä potilasasiamieheen tai sosiaaliasiamieheen.